معرفی
شرکت سبدگردان ثنا با شماره ۵۷۹۵۶۰ نزد اداره ثبت شرکت های تجاری و موسسات غیر تجاری تهران به ثبت رسیده است و همچنین با شماره ۱۱۸۶۰ نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان نهادمالی سبدگردان به ث رسیده است.
تیم مدیران و تحلیل گران ثنا ترکیبی از جوانان با دانش و دارای مدارک حرفه ای و مدیران با تجربه می باشد که می توانند به بهترین شکل مدیریت سرمایه مشتریان را انجام دهند.

سبدگردانی اختصاصی

سبدگردانی اختصاصی به این معناست که برای هر فردی متناسب با شخصیت مالی وی سرمایه‌گذاری انجام می‌شود؛ شرکت‌های مدیریت دارایی (سبدگردان) واسطه‌هایی هستند که تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار اقدام به ارائه خدمت سبدگردانی اختصاصی می‌کنند و به نام سرمایه‌گذار و به عنوان نماینده وی به سرمایه‌گذاری می‌پردازند.
سبدگردانی اختصاصی معمولاً با انعقاد قرارداد رسمی یک ساله با سرمایه‌گذار آغاز می‌شود و شرکت‌های مدیریت دارایی با ایجاد سبد متنوعی از سهام، اوراق با درآمد ثابت، طلا و… تلاش دارند بیشترین منافع را نصیب سرمایه‌گذاران کنند.

نحوه مدیریت دارایی

مدیران دارایی با در نظر گرفتن متغیرهای مختلف از جمله شرایط منحصر به فرد سرمایه‌گذار، شرایط ریسک‌پذیری، خطرات و ترجیحات وی، اقدام به سرمایه‌گذاری می‌کنند.
هزینه‌های سرمایه‌گذاری برای مدیریت دارایی به دو کارمزد ثابت (کارمزد مدیر) و متغیر (کارمزد عملکرد) تقسیم‌بندی می‌شود. کارمزد ثابت معمولا درصد پایینی است که بخشی از آن برای پوشاندن هزینه‌های صورت گرفته از طرف سبد اختصاصی سرمایه‌گذار دریافت می‌شود و کارمزد متغیر بسته به عملکرد سبدگردان در طول مدت قرارداد تغییر می‌کند.

مدیران

علی حبیبی
مدیر عامل
  • تحصیلات:

دکتری حسابداری

  • سوابق حرفه ای:

کارشناسی ارشد حسابداری، سابقۀ حسابرسی در سازمان حسابرسی، کارشناسی و کارشناس مسئولی در سازمان بورس و اوراق بهادار، دارای مدرک حرفه ای اصول بازار سرمایه، تحلیل گری و مدیریت سبد اوراق بهادار

امراله ابراهیمی
سهام دار و عضو هیأت مدیره
  • تحصیلات:

کارشناسی ارشد حسابداری

  • سوابق حرفه ای:

کارشناسی ارشد حسابداری و سابقه عضو غیر موظف کارگزاری توازن بازار، عضو هیات مدیره در شرکت های غیر بورسی پارس سی تاک آوا و واسپاری صنعت نفت آیندگان

مریم امید قائمی
سهامدار و عضو هیأت مدیره
  • تحصیلات:

کارشناسی ارشد بازار سرمایه

  • سوابق حرفه ای:

کارشناس، مسئول شعبه، مدیر و عضو هیأت مدیره در کارگزاری های بانک ملی، بانک صادرات و توازن بازار

دارای مدرک اصول بازار سرمایه، مدیریت نهادهای بازار سرمایه، مدرک عرضه و پذیرش و تحلیل گری بازار سرمایه

منصوره حاجی هاشمی
سهامدار و عضو هیأت مدیره
  • تحصیلات:

دکتری حسابداری

  • سوابق حرفه ای:

دکتری حسابداری، سابقه معامله گری و مدیریت درشرکت های کارگزاری بانک ملی ، بانک کشاورزی و توازن بازار

دارای مدرک حرفه ای اصول بازار سرمایه

مصطفی امید قائمی
سهامدار
  • تحصیلات:

کارشناسی ارشد حسابداری

  • سوابق حرفه ای:

کارشناسی ارشد حسابداری، سابقۀ مدیر عاملی و عضو هیأت مدیره گروه توسعه مالی مهر آیندگان، تأمین سرمایه کاردان و سرمایه گذاری اهداف و سایر شرکتها.

مجوزهای سبدگردانی اختصاصی
مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار
دانلود

هدف

هدف ما، جلب رضایت مشتری پایدار و بلند مدت است. به این منظور، معیارهای ارزیابی عملکرد شفاف و قابل اندازه گیری تعیین می کنیم.

دیدگاه

چشم اندازه ما، تبدیل سبدگردان ثنا به قابل اعتمادترین شرکت سبدگردان ایران است که به مشتریان خود در رسیدن به اهداف مالی خود، راه حل های پایدار ارائه می کند.

استقلال

شرکت سبد گردانی ثنا و مدیران آن وابستگی خاصی به شرکت های پذیرفته شده و قابل معامله در بورس و فرابورس ندارند و از استقلال لازم در مشاوره و سرمایه گذاری برخوردار هستند.

همگرایی منافع با مشتریان

طراحی قراردادها و رویه در سبدگردان ثنا به نحوی است که منافع شرکت با منافع مشتریان همگرا باشد و منافع مشترک در اولویت باشد.